poniedziałek, 9 listopada 2015

#Być jak.... Martina Stoessel


Cześć !
Witam was w kolejnym poście !
Dziś mam dla was nową ''serie'' czy mogę to też nazwać temat, który będzie co tydzień na blogu :)
Za pewnie każdy już się domyśla, a szczerze nie ma co myśleć.
WIĘCEJ INFORMACJI W ROZWINIĘCIU POSTA ! 



Być jak...

Właśnie tak !
W tej serii będę po prostu dodawała jakąś osobą, gwiazdę Disney'a (zdjęcie)
w którym będzie jakaś ich kreacja. Następnie będą pokazane stroje oraz cena i sklep w którym, są te podobne ubrania.
Inaczej nie mam co tłumaczyć :)

Więc dzisiejszą osobą, którą wybrałam jest Martina Stoessel :

 Strój Martiny, który jest pokazany na zdjęciu to taki ładny ''rolniczy styl'' Na porę roku to lato. No to teraz gdzie można ten strój lub części znaleźć ? 



Ogrodniczki- ok 72 zł w H&M (nie jestem pewna czy jest jeszcze) 



















Jeżeli chodzi o chustkę to na pewno znajdziecie gdzieś u siebie w domu :)

To pierwszy mój raz kiedy pisze taki post, więc miło by było gdybyście to uszanowali :)
PODOBAŁO SIĘ ?
ZAKUPICIE ?

PS.: Jeżeli coś jest źle lub muszę to poprawić to tego typu komentarze (nie chodzi o hejty, czy krytykowanie) to dziękuję z poprawienie :) XD 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wasze komentarze, pomagają w dalszej działalności.
Pomysły, uwagi są dla nas bezcenne.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.