środa, 2 grudnia 2015

ZMIANA WYGLĄDU, WYJAŚNIENIA NIEOBECNOŚCI, NOWOŚCI


Witam !
W tym poście wyjaśnię moją nieobecność, ale również wypowiem się trochę
na temat nowego wyglądu oraz wyjawienie wam nowości, które ukażą się już niedługo. 
Związanie ze świętami :)
WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU POSTA!


Na początek małe wyjaśnienia.
Wiecie, że jest szkoła, trzeba więcej czasu zając nauce.
Mało jest czasu na jakiekolwiek pisanie postów, czy spędzania czasu na komputerze lub w inny sposób.
Nie jestem robotem i nie umiem zrobić tyle rzeczy na raz.
Zrozumcie mnie i to uszanujcie.

Dalej.
NOWY WYGLĄD :D
Za pewnie widzicie, że wygląd jest związany ze świętami i prawdopodobnie będzie na blogu przez cały Grudzień.
Powiem wam, że bardzo się nad nim napracowałam. Z jakieś 2 dni. 
Wiem, może dla was nie jest to wysiłek bo nie które blogi, mają o wiele lepszy wygląd, ale nie jestem takim profesjonalistką by tworzyć cudowne szablony. 
A to nie jest tak, że wybierzesz styl, kolory, tła, czcionki  i już.
Najpierw musisz to przemyśleć, dopasować, dodać coś ciekawego by jednak trochę się odróżniało itp.
Ale nie ważne.
Jak na efekt końcowy, jestem bardzo podekscytowana, bo bardzo mi fajnie, wyszedł wygląd :)
Choć nie wygląda jak marzyłam (choć proste, że tak nie jest) to i tak bardzo mi się podoba :)
A wy jak uważacie ?


A co do nowości....
Na pewno będzie to związane z świętami...
A inaczej... !!
NOWE SERIE !
Będą to małe DIY oczywiście razem z Disney'em.
Konkurs, oraz wiele więcej !
Ale jeszcze jedna rzecz, którą kocham robić :)

KALENDARZ ADWENTOWY !
Będzie to można powiedzieć losowanie.
Będzie można zdobywać rzeczy, na komputer, (typu. tło, itp)
rzeczy handmade (instrukcja, zdjęcie itp.) oraz nagrody rzeczowe :)
Niedługo podam zgłoszenia oraz losowanie :)
(niestety nie będzie dni: 1 XII, 2XII i 3XII oraz może 4XII)


I JAK DUŻO WRAŻEŃ CO ? :D 
KTO NIE MOŻE SIĘ DOCZEKAĆ ?!
PISZCIE W KOMENTARZACH !
~Do zobaczenia ! 



1 komentarz :

Wasze komentarze, pomagają w dalszej działalności.
Pomysły, uwagi są dla nas bezcenne.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.